ЯК ПОВЕРНУТИ АБО ОБМІНЯТИ ТОВАР?
- Повернути товар можна впродовж 14 днів після купівлі в магазині або після отримання посилки.
- Щоб використати цю можливість, будь ласка, впевніться, що товар не був у використанні і не має слідів експлуатації.
- Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, наявність оригінальної та не пошкодженої упаковки та ярликів).
При поверненні товару:
- Усі витрати на доставку сплачується покупцем.
- Повернення коштів відбувається впродовж 14 днів, після прийняття рішення про повернення коштів та дня отримання товару.
Ви можете повернути посилку через послугу «Легке повернення», але перед тим зв'язатися із нашим call-центром та погодити повернення товару.
Доставка повернення через послугу «Легке повернення» є безкоштовною та доступна тільки у мобільному додатку або бізнес-кабінеті нової пошти.
Щоб нею скористатися, вам потрібно:
- увійти у мобільний додаток Нової пошти або бізнес-кабінет.
- відкрити «Мої відправлення» та обрати отриману посилку, яку бажаєте повернути.
- у розділі «Керувати посилкою» вибрати "Легке повернення".
- зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку.
- створити нову електронну накладну та відправити товар отримувачу у поштомат, відділення або на адресу.